Lastega töötamise eriklass
Õppe sisu
Eriklassi eesmärk on vaadelda laste vajadusi erinevate vaatenurkade alt, anda toetavaid teooriaid ja tehnikaid professionaalidele, kel tuleb töös lastega suhtelda ja lapsi kaasata.
Eriklassis käsitletavad teemad on välja kasvanud valdkonnas praktiseerivate inimeste vajadustest lähtuvalt ja annavad teoreetilised toetuspunktid ning pakuvad võimaluse arutleda praktiliste juhtumite üle.
Järgmine grupp alustab:
28. november 2024
RegistreeriRegistreerimine kuni 21. nov 2024 (k.a)
Kui sulle toodud kuupäevad ei sobi, siis võid märku anda oma huvist. Me kirjutame sulle, kui avame uue grupi.Registreeri huvi
Eriklassi graafik
Lühiklass | Toimumise kuupäevad |
---|---|
Lapsed perekonfliktide keskel | 28. - 30. nov 2024 |
Laste kaasamine | 14. - 16. aug 2025 |
Erijuhud töös lastega | Info peagi tulekul |
Keda ootame osalema
Eriklassi on oodatud kõik inimesed, kes on seotud oma töös lastega ja erinevate konfliktide lahendamisega. Eriklass on ülesehitatud üldisemast spetsiifilisemaks, st lühikoolitusi on soovitatav võtta lühiklassides soovitatud järjekorras.
Registreerumine ja tasumine
Eriklassi registreerudes registreeritakse teid automaatselt kõikidele eriklassi moodulitele, mis on välja kuulutatud. Eriklassi korraga tasudes on koguhind 15 protsenti soodsam, kui eraldi samu lühiklasse ostes. Lisaks pakume vajadusel võimaluse tasuda mitmes osas. Kui mõni väljakuulutatud kohustusliku lühiklassi aeg ei sobi tuleb sellest teada anda ja selle saab asendada järgmise samasisulise lühiklassiga, kui see toimub.
Akadeemikud
Merle Liivak
Merle peab enda tugevusteks oskust näha muutuste vajadust ja julgust muutusi ellu kutsuda. Samuti valmisolekut võtta vastu uusi väljakutseid teades, et tuleb töötada enese mugavustsoonist väljaspoole jääval alal.
Arengukohaks on äraütlemise oskuse arendamine, et mitte erinevate kohustustega ennast üle koormata. Samuti oskus leppida tulemusega ka siis, kui see pole ideaalne. Merlel on magistrikraadile vastav haridus sotsiaalpedagoogikas. Ta on läbinud rahvusvahelise väljaõppe perelepitajana.
Täiendanud on ta ennast sotsiaaltöö, laste heaolu, aga ka tööõiguse ja täiskasvanute koolitamise valdkondades. Merle praegune tööelu on seotud sotsiaalsektori juhtimisega, mis tähendab nii olemasolevate teenuste arendamist kui uute potentsiaalsete algatuste ellu kutsumist. Sotsiaaltöö juhtimise kogemusele eelnevalt on Merlel rohkem kui kümme aastat töökogemust lastekaitsetöötaja ja lastekaitsevaldkonna juhina. Lastekaitsetööni jõudis Merle inspireerituna varasemast tööst käitumisraskustega laste ja noortega.
Töiste tegemiste paletti mahub viieaastane personalitöö periood, mille sisse jäävad mitmed olulised muudatused tööõiguse valdkonnas. Merle on sotsiaalvaldkonna aineid õpetanud Tartu Tervishoiu Kõrgkoolis, olnud koolitaja valdkonna spetsialistidele koolituskeskuses Luwi. Ta on panustanud riikliku perelepitusteenuse koolitusmaterjali loomisse ja olnud perelepitajate koolitaja.
Ülla Kimmel
Ülla peab enda tugevusteks oskust vaadata maailma läbi headuse prisma ja usku, et inimesed on oma põhiloomult ilusad, head ja sõbralikud. Ta keskendub sellele, et otsida ebakõla süsteemides, mitte vigasid inimestes. Ülla peab oluliseks järgida oma sisemist väärtuste kompassi, sest ainult nii on võimalik käia tasakaalukat muutuste teekonda.
Ülla arengukohaks on aktsepteerida seda, et mõne inimese reaalsus ongi temale sobiv normaalsus ja kõiki ei pea tormama aitama ning päästma.
Üllal on magistrikraadile vastav haridus sotsiaaltöös. Ta on läbinud rahvusvahelise väljaõppe superviisorina ja perelepitajana. Täiendanud ennast psühholoogia, laste heaolu ja ka sotsiaalõiguse ning täiskasvanute koolitamise valdkondades.
Ülla töötab alates 2000. aastast sotsiaalhoolekande valdkonnas, praegu juhib kohaliku omavalitsuse sotsiaaltööd. Palju aastaid on ta teinud superviisori ja perelepitaja tööd. Ülla naudib vanemlusprogrammi „Imelised aastad“ koolitaja tööd ja usub siiralt, et lapsevanemate toetamisega on võimalik muuta laste elusid õnnelikumaks.
Ülla on sotsiaalvaldkonna aineid õpetanud erinevate projektide programmides, ta on panustanud riikliku perelepitusteenuse koolitusmaterjali loomisse ja olnud perelepitajate koolitaja.
Aila Rajasalu
Aila peab enda tugevusteks eelkõige eesmärgipärasust, muutuste juhtimise oskust ja suure pildi nägemise võimet, oskust luua, näha ja käivitada olulisi protsesse, et tekiks muutus. Arengukohtadeks võib nimetada liigset vajadust jääda kinni detailidesse, enda suhtes kõrget nõudlikkust ja oskamatust isiklikke ressursse planeerida. Ailal on kõrgharidus meditsiinis, magistritasemele vastav haridus eripedagoogikas ja magistrikraad sotsiaaltöös ja sotsiaalpoliitikas.
Aila on läbinud rahvusvahelise valdkonnaülese supervisiooni ja coachingu väljaõppe, rahvusvahelise väljaõppe perelepitajana, kasuperede õpetamise ja supervisieerimise ehk PRIDE väljaõppe, õppinud mitmeid teraapiaid (pereteraapia, lahenduskeskne lühiteraapia, rännaku meetod, konstellatsioon jne). Töötanud on Aila intellektilangusega lastega, käitumis –ja psüühilise eripäraga laste ja noortega, lastekaitse spetsialistina kohalikus omavalitsuses, käivitanud ja juhtinud erihoolekandeasutust ja mitmeid erinevaid teenuseid ja projekte sotsiaalvaldkonnas. Praktiseerinud perelepitaja ja eritasandi konfliktide vahendajana paarkümmend aastat.
Koolitanud sotsiaal- ja haridusvaldkonna spetsialiste, olnud külalislektor Tartu ja Tallinna Ülikoolis. Superviisori ja coachina praktiseerinud ca 10 aastat. Aila on üks riiklike perelepitajate koolitusmaterjali autor, meeskonna juht ja koolitaja ning superviisor.
Kontakt
Aadress: Suur Kaar 53, Tartu (sissepääs hoovipoolsest uksest)
Küsimuste korral aitab sind Aila Rajasalu
E-post: aila@sotsiaalakadeemia.ee
Telefon: +372 50 90 680